משלוחים לכל חלקי הארץ | משלוח חינם לקונים מעל 299₪
*בגלל המצב הביטחוני עלולים להיות עיכובים בזמני המשלוח באזורים מסויימים סגור

איזון מושלם ישר ולעניין: הכירו את הפלס המתקפל 909 החדשני מבית B. Tech Tools

0503368.12

עדיין מעבירים פלס מניצב לניצב כדי לוודא שאף צד לא בורח מאיזון תוך כדי עבודה? מתאמצים לשמור על זווית חיבור ישרה? B. Tech Tools השיקה לאחרונה את הפלס 909 – פלס מגנטי מתקפל שמשנה את צורת העבודה עם פלס. הפלס המפרקי הזה מביא עימו מספר חידושים המקלים על עבודתם היומיומית של רבים מבעלי המקצוע הנדרשים לפלס, לאזן ולבדוק שיפועים. 

פלס מגנטי מתקפל 909 כולל מספר מאפיינים:

– פטנט ייחודי חדש של B.Tech Tools המאפשר יציבות ודיוק גבוהים. 

– מגנט חזק במיוחד N45X8 המאפשר הצמדה יציבה למשטחים ממתכת.

– מנגנון קיפול המאפשר פילוס בכל זווית.

– קצוות אנטי שוק לבלימת זעזועים והגנה מפני נפילות ומכות. 

– קל משקל ונוח לנשיאה ותפעול.

אורכו מלא של הפלס במצב פתוח הוא 750 מ"מ. במצב מקופל מימדיו של הפלס הם x50x145108מ"מ. יתרון זה מאפשר לאחסן בקלות ולשאת את הפלס בתוך ארגז כלים או תיק מבלי לשכוח אותו.  

למי מתאים פלס מגנטי מתקפל 909? 

הפלס של B. Tech Tools מסייע מאוד לכל בעל מלאכה במגוון מקצועות:
עבודות נגרות – הפלס מאפשר פילוס זוויות מדויק של 90 מעלות בעת בניית הרהיטים בנגרייה, בלי הצורך להעביר פלס רגיל מדופן לדופן. הפלס המתקפל ממשיך לשרת את הנגר בעת ההתקנה בבית הלקוח – בין אם זה בהרכבת הריהוט כגון ארון, פילוס מדפים, שולחנות ומשטחי עבודה מעץ.  גם בחצר הפלס משמש בעת בניית פרגולות, משטחי דק וכדומה.  

מסגרים ועבודות אלומיניום – חשוב לשמור על זוויות ישרות בעת ריתוך קונסטרוקציות מתכת, במיוחד כשמדובר במשקלים כבדים. הפלס המתמגנט אל שני הניצבים מאפשר לשמור על ייצוב ופילוס שלהם תוך כדי הריתוך. שיטה זו מאפשרת עבודה רציפה מבלי לעצור ולבדוק שוב ושוב עם פלס רגיל. הדבר נכון גם לגבי עבודות אלומיניום כגון בניית מסגרות לחלונות, התקנת גדרות מתכת, שער כניסה, גגונים וכו'. 

מתקיני דלתות וחלונות – הפלס חיוני להתקנת המשקופים של דלת כניסה לבית, דלתות פנים, חלונות וויטרינות יציאה למרפסת. פילוס 90 מעלות מדויק מבטיח סגירה מיטבית ומלאה של הדלתות. גם בהתקנת פרופילי חלונות בכל שלב, ניתן למדוד ולפלס במדויק את החלון ההתקנה גם במקומות צפופים וללא נגישות קלה. זאת הודות ליכולת הקיפול והזוויות המגוונות. 

אנשי  גבס – פלס מהווה כלי יעיל לחיתוך מדויק של לוחות גבס לפי קווים ישרים אופקיים ואנכיים. פלס מגנטי מתקפל מקל משמעותית את תהליך הקמת הקונסטרוקציה ומאפשר התקנה מדויקת של פרופילי גבס ובדיקת זוויות ישרות של קירות ותקרות. העובדה שהפלס הינו מגנטי משחרר את איש הגבס מהצורך להצמיד אותו בידו תוך כדי הקיבוע. 

עבודות ריצוף וקרמיקה – הפלס מסייע בפילוס ויישור של רצפות וקירות לפני הדבקת אריחים, אבן או טיח. בעזרת הפלס המתקפל ניתן לוודא שיפועים נכונים של הרצפה וזוויות ישרות במפגשי קיר-רצפה.

בבניית קונסטרוקציה לגג ולפאנלים סולאריים – בניית שלד לגג רעפים, גג בבנייה קלה או מערכת סולארית מחייבת דיוק בזוויות. לכן הביקוש לפלס מתקפל מגיע גם מבעלי המקצוע אלה. העובדה שהפלס מתקפל ונכנס לתיק מקל מאוד על העובדים בגובה רב. 

לסיכום, הפלס המגנטי המתקפל החדש של B. Tech Tools מהווה מהפכה בתחום כלי המדידה והיישור המגנטיים. הודות למאפייניו הייחודיים והחדשניים הוא מספק פתרון יעיל ומדויק לצרכים של מגוון בעלי מקצוע הנדרשים לדייקנות מירבית בעבודתם. הפלס המתקדם הזה בהחלט מהווה כלי חיוני עבור נגרים, מסגרים, רצפים, בנאים, מתקיני דלתות וחלונות ועוד. הפלס של B. Tech Tools מפלס את הדרך לעבודה מדויקת ואיכותית יותר.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן שיחת ווצאפ