משלוחים לכל חלקי הארץ | משלוח חינם לקונים מעל 299₪
*בגלל המצב הביטחוני עלולים להיות עיכובים בזמני המשלוח באזורים מסויימים סגור

הידעת? כליבות (קליבה) יד פטנט

WhatsApp Image 2022 06 01 at 08.38.30
כליבה (קליבה) לשחרור מהיר מעוצבת עם מנגנון המאפשר למשתמש לפתוח ולסגור במהירות את הלסתות בתנועה אחת.
סוג המנגנון בו נעשה שימוש יכול להשתנות, בהתאם לדגם – כליבה לשחרור מהיר יכול להיות מתוכנן עם מנוף הקיים כפטנט ב B.Tech Tools , הדק או קפיץ.
 
כליבות לשחרור מהיר יכולים להיות יקרים יותר מאשר כליבות אחרות בהשוואה לכליבת בורג, לסוג השחרור המהיר יש חוזק הידוק נמוך בהרבה, כלומר, ייתכן שיהיה צורך במספר מהדקים כדי להחזיק חומר לעבודה ביעילות. זה יכול להוות חיסרון במונחים של עלות, שכן המשתמש יצטרך לרכוש הרבה יותר מלחציים לשחרור מהיר מאשר אם הוא היה משתמש במלחצים המופעלים בברגים.
 
אבל אין ספק , שמהירות העבודה עולה פי6 בכליבות מהירות, וכמובן בהגנה על פני החומר ע״י לשוניות המשטח העשיות גומי קשיח. כליבה (קליבה) שחרור מהיר של B.Tech Tools משתמשים בדרך כלל ביד אחת עם זאת, כליבה שחרור מהיר מיועד בדרך כלל לשימוש ביד אחת, יתרון גדול כאשר מנסים לאחוז באובייקט הוא טריגר גדול או כבד במיוחד.
 
כליבה לשחרור מהיר יש מנגנון המאפשר ללסתות להתכוונן במהירות המתהדקים עד למשקל של 280 ק״ג ב  B.Tech Tools שהם הפופולריים מאוד בקרב בעלי המקצוע ועשה זאת בעצמך המקצוענים בשל קלות השימוש בו. מנגנון ההדק מאפשר פתיחה וסגירה של לסתות המהדק ביד אחת, ומשאיר את היד השנייה חופשית.
 
נוחות השימוש וחוזק הלחיצה מאחדים כח ומהירות יחד אשר גורמים לביטחון בזמן שימוש ואף לביצועים טובים יותר מכל כליבת יד אחרת . 
 
ערכים מוספים: כליבות (קליבה) שחרור מהירות B.Tech Tools
1.כליבה (קליבה) מהירה בעלת הידוק ושחרור מהיר
2.הפעלת כח הידוק באופן מבוקר תוך כד שמירה על החומר המהודק.
3.מנוף פטנט B.Tech Tools לנעילת ביטחון מוחלטת של הכליבה .
4.מנוף פטנט B.Tech Tools מאפשר נעילה של מומנט נוסף על אובייקט מעל למעלת הלחיצה המקסימלית תוך כדי שמירה על החומר. 
5.שימוש קל ונוח במיוחד .
6.אחריות לכל החיים .
 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן שיחת ווצאפ